Nagrody i wyróżnienia

Nagrody i wyroznienia

22 100 47 41


aluplast otrzymał tytuł „Odkrycie roku 2008”

2008-09-20

Rywalizacja w IV edycji programu konsumenckiego Laur Klienta 2008 została zakończona. Konsumenci docenili innowacyjność oraz szeroką ofertę firmy i wyróżnili aluplast „Laurem Konsumenta - Odkrycie Roku 2008” wśród dostawców systemów okiennych z PVC.

 

Jak uzasadniał Pan Grzegorz Kozicki, z-ca redaktora naczelnego „Rzecz o biznesie” przyznanie wyróżnienia firmie aluplastjest efektem bardzo dynamicznej tendencji wzrostu popularności marki aluplast. Wyróżnienie to przyznajemy produktom, które stają się swoistym hitem, notują bardzo dużą popularność, masowe dotarcie, pozytywne opinie. Dysponując naszymi wewnętrznymi badaniami i informacjami zarówno z lat poprzednich jak i z roku bieżącego doskonale możemy obserwować, porównywać i wyciągać wnioski dotyczące tego, co dzieje się na polskim rynku.

 

Tytuł "Odkrycie Roku" przyznawany jest w oparciu o badania popularności produktów i usług na polskim rynku. Badania mają na celu określenie poziomu powszechnej rozszerzalności popularności produktów i usług. Pod uwagę brane są przede wszystkim znajomość danego produktu, jego innowacyjność na rynku oraz opinie na temat samej marki.

Od grudnia 2007 roku, na grupie ok. 500 respondentów miesięcznie, na terenie całego kraju przeprowadzane były badania metodą „face to face” przez ankieterów oraz sondaże telefoniczne wśród gospodarstw domowych i polskich przedsiębiorstw. Zaletą tej metody jest jej cykliczny charakter, co pozwala na wykonywanie badań ciągłych i dynamicznych.

 

Tegoroczne wyróżnienie jest dla nas szczególnie cenną nagrodą – mówi Marcin Szewczuk, specjalista ds. marketingu aluplastsp. z o.o.. Jesteśmy dumni, że coraz więcej konsumentów wybiera okna w naszych systemach. Dowodzi to, że coraz więcej osób obdarza naszą markę zaufaniem, a tym samym nasze produkty odpowiadają potrzebom szerokiego grona klientów. W otrzymaniu tego wyróżnienia olbrzymi udział mają niewątpliwie współpracujący z nami producenci i sprzedawcy okien, którzy na co dzień budują wizerunek naszej marki w oczach klientów. Chciałbym, więc przy tej okazji podziękować wszystkim naszym partnerom handlowym.

Konkurs zorganizowany został przez Grupę Media Partner, wydawcę m.in. dodatku do „Rzeczpospolitej” - „Rzecz o Biznesie” oraz dodatku do ”Gazety Prawnej - „Przegląd Gospodarczy”, zaś merytoryczną opiekę nad konkursem sprawuje Instytut Gallupa.

 

 

 

Polski Herkules 2008 dla firmy aluplast

2009-03-04

Firma aluplast otrzymała kolejne prestiżowe wyróżnienie. 17 lutego w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyła się już po raz szósty Gala Buildera. Podczas uroczystości wręczono wyróżnienia Budowlana Firma Roku, Laury Buildera oraz statuetki Polski Herkules.

 

                                  

 

Ta organizowana, już tradycyjnie jeszcze przed rozpoczęciem sezonu budowlanego, przez miesięcznik Builder Gala jest okazją do uhonorowania najlepszych polskim firm budowlanych. Aluplast zdobył w tym roku statuetkę Polski Herkules 2008, która przyznawana jest firmom, organizacjom oraz ich szefom za wybitne osiągnięcia i wysoką pozycję w branży budowlanej. Statuetkę odebrał dyrektor aluplast sp. z o.o., Pan Christian Voicu.

 

                                  

  1. aluplast sp. z o.o. Christian Voicu                                 

 

Tytuł i statuetkę Polskiego Herkulesa - najbardziej prestiżowe wyróżnienie, przyznawane przez miesięcznik Builder - otrzymują firmy, organizacje i ich szefowie, za szczególne osiągnięcia i ugruntowaną pozycję w branży budowlanej oraz osoby, które swoją dotychczasową działalnością wywarły znaczący wpływ na rozwój polskiego budownictwa. W tym roku w doborowym gronie znalazło się dziesięciu laureatów. W poprzednich latach aluplast był już trzykrotnie laureatem wyróżnień Budowlana Firma Roku.

 

                                  

 

W uroczystości wzięło udział bardzo liczne grono przedstawicieli rządu, administracji, mediów, a przede wszystkim firm budowlanych.

 

                                                                

BUILDER – niezależne, wiodące specjalistyczne pismo branżowe i środowiskowe ukazuje się co miesiąc od listopada 1997 roku. Czytelnikami są menedżerowie firm budowlanych, projektanci, inżynierowie i kadra techniczna, studenci i wykładowcy wydziałów budownictwa wyższych uczelni, inwestorzy publiczni oraz wszyscy zainteresowani budownictwem.

 

 

Marka aluplast® wśród najlepszych marek budowlanych wyróżnionych na Gali Budowlana Marka Roku 2014.

2014-06-17




13 czerwca 2014 r. w Hotelu LORD w Warszawie odbyła się już po raz dziesiąty uroczysta Gala Wręczenia Nagród Budowlana Marka Roku 2014. Ranking został stworzony na podstawie badań opinii i preferencji przeprowadzonych wśród firm wykonawczych z całej Polski. W wydarzeniu uczestniczyło blisko 100 przedstawicieli największych producentów materiałów budowlanych w Polsce, stowarzyszeń branżowych i mediów.

Za sukcesy w kreowaniu silnej marki na rynku materiałów budowlanych w 2014 roku w kategorii „Profile okienne PVC” ponownie wyróżniona została firma aluplast. Niezmiennie celem projektu Budowlana Marka Roku było wyłonienie najlepszych, zdaniem fachowców, marek materiałów budowlanych.

 

Analizując różnego rodzaju badania dostrzec można, że jakość oferowanych produktów oraz odpowiedni stosunek relacji ceny do jakości są najistotniejszymi czynnikami decydującymi o wyborze klientów – komentuje Marcin Szewczuk, Marketing Manager aluplast sp. z o.o.. Tym bardziej cenimy sobie to wyróżnienie potwierdzające, że te dwie cechy są w kontekście marki aluplast®bardzo wysoko oceniane przez wykonawców. Oczywiście w naszym przypadku niezwykle duży wpływ na ostateczną ocenę ma to, w jaki sposób na bazie naszych profili zostaną wyprodukowane i zaoferowane okna. Tak więc ta nagroda jest również w dużej mierze docenieniem pracy naszych klientów, którzy produkują i sprzedają okna. Chcielibyśmy w związku z tym również im przy tej okazji podziękować i pogratulować.

Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone na próbie odrębnie dobranej dla każdej z grup asortymentowych materiałów budowlanych (badanie przeprowadzono na ok. 2000 firm wykonawczych). Wykonawcy wskazywali m.in.: marki budowlane najwyższej jakości, marki budowlane o najlepszej relacji cena do jakości oraz marki budowlane najchętniej wybierane. Budowlaną marką roku danej kategorii asortymentowej zostaje marka, która osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj.:

  • marka uznawana za markę najwyższej jakości w porównaniu z konkurencją (waga 40%)
  • marka o najlepszej relacji ceny do jakości (waga 30%)
  • marka najczęściej stosowana przez wykonawców (waga 30%)


Pomysłodawcą i organizatorem Rankingu Budowlana Marka Roku jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku – istniejący od 1996 roku instytut, który jest liderem badań marketingowych dla przedsiębiorstw z sektora budowlanego. Wyróżnienia Budowlanej Marki Roku wręczane są podczas specjalnej Gali, która stanowi uhonorowanie najlepszych firm budowlanych na polskim rynku. Wyróżnianie są one w oparciu o Ranking Marek Budowlanych, opracowywany na podstawie ogólnopolskich badań przeprowadzanych również przez ASM.

 

 

Lider Rynku Stolarki 2014

  • 1
  • 2

Lider Rynku Stolarki 2014

18 września 2014 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI odbyła się Gala Liderów Rynku Stolarki 2014, w trakcie której Centrum Analiz Branżowych uhonorowało liderów branży okienno-drzwiowej. Liderami rynku zostały firmy, które w 2013 roku odnotowały największą sprzedaż w swoim segmencie. Ranking należy do najbardziej prestiżowych w branży.
Miło nam obwieścić, że po raz kolejny Winkhaus Polska uplasował się na szczycie rankingu dostawców okuć. Co roku wyrażamy nieśmiało nadzieję na powtórkę sukcesu. Pracujemy więc wytrwale i z zaangażowaniem, ciesząc się wsparciem klientów i rynkowych partnerów. Jak widać - opłaca się. Wdzięczni za zaufanie i współpracę żywimy przekonanie, że uda nam się także za rok podziękować za owocną współpracę i pochwalić kolejnym sukcesem!

                                                            

Korzystając z zasobów portalu, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies przez Twoją przeglądarkę